Analiza konkurencji

 


Jeśli myślisz o otworzeniu nowej firmy lub wprowadzeniu nowego produktu lub usługi, przed podjęciem decyzji powinieneś wykonać analizę konkurencji. Analiza konkurencji jest konieczna także na etapie prowadzenia danej działalności, gdyż konkurencja nie śpi i z dnia na dzień rozwija swoje produkty lub usługi. Analiza konkurencji pozwoli Ci skorygować wstępne założenia lub skorygować cenę produktu lub usługi w taki sposób aby oferta była atrakcyjna dla klienta. Nasze wieloletnie doświadczenie związane z rynkiem i konkurencją (kwestie techniczne oraz marketingowe) pozwoli Ci ocenić szansę rozwoju własnego biznesu. Pozwoli Ci także być o jeden krok do przodu przed konkurencją.


W ramach analizy konkurencji otrzymasz  :

  • informacje na temat konkurencji (lista firm konkurencyjnych dostępnych w sieci, określenie silnych i słabych stron konkurencji)
  • podsumowanie zebranych informacji (porównanie swojego pomysłu na tle konkurencji)
  • informację w jaki sposób zbudować wizerunek firmy, produktu lub usługi
  • opis produktu lub usługi tak aby przyciągnął on klienta i jednocześnie był widoczny w sieci (dążenie do wysokiej pozycji w wyszukiwarkach)
  • projekty unikalnego logo firmy

Oferowana analiza konkurencji pozwoli Ci na :

  • zminimalizowanie ryzyka podejmowanych decyzji biznesowych
  • ocenę szans na wdrożenie i rozwój swojego pomysłu
  • zbudowanie funkcjonalnej strony www lub serwisu internetowego

Powyższa usługa jest oferowana głównie na terenie województwa Mazowieckiego m.in. w takich miastach jak Warszawa, Radom.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas na info@propowertech.pl a na pewno odpowiemy na Twoje pytania.